Mistrzostwa Europy Cadetów 2009

mej-koper-2009.jpgEC Cadets Koper,Slovenia Program mistrzostw Europy Juniorek i Juniorów Młodszych
Koper – Słowenia 26-28.06.2009
(organizatorzy zastrzegają sobie możliwość zmian programu)

Piątek 26.06.2009
Juniorki młodsze: -40 kg / -44 kg / -48 kg
Juniorzy młodsi: -50 kg / -55 kg / -60kg
10.00 Eliminacje, repasaże
16.00 Finały

Sobota 27.06.2009
Juniorki młodsze: -52 kg/ -57 kg / -63 kg
Juniorzy młodsi: -66 kg -73 kg
10.00 Eliminacje, repasaże
16.00 Finały

Niedziela 28.06.2009
Juniorki młodsze: -70 kg / +70 kg
Juniorzy młodsi: -81 kg / -90 kg / +90 kg
10.00 Eliminacje, repasaże
16.00 Finały

Przez stronę http://www.eju.net/ dostępne będą rezultaty na żywo (po zalogowaniu się) oraz transmisja z zawodów na żywo.

Do zawodów zgłosiły się 34 państwa – 335 uczestników (143 juniorki młodsze i 192 juniorów młodszych – informacja na dzień 23.06.2009)

Info z oficjalnej strony PZJ

Odpowiedzi

Portret użytkownika pretorian

Mistrzostwa Europy

Portret użytkownika pretorian

Dziś wieczorem

Dziświeczorem losowanie.!!

Repasaże

Nie jestem pewny,ale czy dopiero trzy wygrane walki dają szansę walk w repasażach?

no ciekawe ,dlaczego niema

no ciekawe ,dlaczego niema Rosjanów?nikt mi nie powie że oni są słabi?niema takze czechów,co jest grane?może ktoś wie?

Rosjanie są tylko nie wpisani

Rosjanie są tylko nie wpisani

Sporo osób nie jest

Sporo osób nie jest wp[isanych pewnie będzie długa weryfikacja

Portret użytkownika pretorian

Judo TV

Jutro o 10 zaczynamy. Judo TV .Przypominam trzeba się wcześniej zalogować!!!!!!!

Już wylosowali !!!!

Już wylosowali !!!!

cześć przejrzałem,nie

cześć przejrzałem,nie wszystko ,nie jest żle Rosjanów nie ,mają w ćwiartce

Działa ten przekaz live?

u mnie nie chodzi..

Portret użytkownika pretorian

Judo TV

Wszystko chodzi za 2 walki Mrozek walczy.Zalogowałeś się!!

no jasne

ze sie zalogowalem. Wciskam Live-stream i nic - tylko obrazek.. :(

Portret użytkownika pretorian

Judo TV

dzieki - hula

;-)

Portret użytkownika pretorian

Mrozek -60 kg

Mrozek w plecy (2xKara) brak doświadczenia startowego .Pieńkowska jedna do przodu.

Witam,czy jest możliwość

Witam,czy jest możliwość zmiany tatami,bo ciągle pokazują 60 kg?

Portret użytkownika pretorian

Kiełbus -50

Kiełbus pierwsza szybciutko do przodu,szkoda że nie mozliwości zmiany maty.Ciekawostka na macie 2 jest Polski sędzia Pan Zbigniew Bielawski którego pozdrawiamy.

dzięki za pokrętną odpowiedz

dzięki za pokrętną odpowiedz :)

Portret użytkownika pretorian

Co Ty Kolego

Co Ty Kolego w 55 Feliga wolny los czeka na BUZOK Roman RUS nr.2 Rankingu EJU oraz ma jeszcze w poł. nr 4 ran.EJU MYKYTYN Andriy UKR, W 60 Mrozek ma w połówce nr 1 ran.EJU SHABIEV Ayvengo RUS oraz nr.5 ran EJU , MENDES, Luis POR.W 66 Wiktorek ma pierwszą walkę z nr3 ran EJU JALILOV, Jalil AZE .oraz w połówce nr 4 BOTTIEAU Jeremie BEL.w 73 Gmurek ma w ćwiartce nr 3 ran EJU KHALMURZAEV Khasan RUS w 81 Romaniu ma pierwszą walkę z nr2 ran EJU
CUKANOVAS Rolandas LTU W -90 Strożek ma w ćwiartce nr 1 ran.EJU NIKIFOROV Toma BEL W +90 Nitek ma w ćwiartce nr3 ran EJU JEREMIC Nikola SRB
Wiadomo jak chce się zostać Mistrzem to trzeba wygrać wszystko ,a tam kelnerów nie ma.Miejmy nadzieję że ktoś z Kadry nad tym pracuje.Trzymajmy kciuki.!!!Pozdrawiam P.s.Sorry ale mówi się Rosjan

50kg

kto wie gdzie na zywo mozna zobaczycz wage 50 kg ja mam tylko 60 prosze o odpowiedz

Video leci niestety tylko z

Video leci niestety tylko z jednej maty.

poczytaj wyżej

poczytaj wyżej

Pieńkowska druga walka

Pieńkowska druga walka prrzegrana na waza w 3min

trochę szczęścia

Szkoda Karoliny i Konrada. Z takim losowaniem i obecnymi przepisami Łukasz Kiełbasiński też brązu by nie przywiózł w zeszłym roku.
http://www.judo-world.net/eju/european/2008_sarajevo_u17/tta_menue.php?m...

Portret użytkownika pretorian

Nie szczęście a ranking !!

Witam.Nie mozna liczyć zawsze na szczęście.Pisałem wcześniej o tym że są starty EJU Top Cadets (11-12 w roku) na podstawie tych startów zrobiony jest ranking i najlepsi są rozpisywani w drabinkach tak aby właśnie się nie spotkali w pierszych walkach i to do tych najlepszych dopisywani są najsłabsi(wg ranking) A My się wszyscy potem dziwimy że Naszym dają w pierszych lub drugich walkach najsilniejszych zawodników .Nas po prostu nie ma w tych turniejach i rankingach lub jesteśmy w samych ogonach i traktuje sie Naszych zawodników jak mięso armatnie(rozpisując wg rankingu)Więc nie można mieć pretensji do szczęścia bo zasady losowania są jasne.Nie ma Nas na Europejskich turniejach rankingowych to zawsze będziemy dolosowywani do najlepszych.Pozdrawiam

Pokazują tylo 60kg

Pokazują tylo 60kg

50 kg

Krzysiek 2 walki już do przodu. 1walka - I / 2walka 3 - Y 1-W

Portret użytkownika pretorian

Prorok

Niestety Krzysiu Kiełbus nie dał rady ,jak mówiłem ten Czech to mocny zdolny chłopak był uczestnikiem ME już rok temu link Polska http://www.judoinfo.pl/2009-06-22/me-jun-ml-0#comment-2799

Czy ktoś wie co z Kiełbusem w

Czy ktoś wie co z Kiełbusem w repasażu.Na stronie nie ma tylko tego wyniku.Na TV już po walce

50

Witam
Masz rację. PULKRABEK, David (CZE) w walce o finał pokonał ATANOV, Dmytro (UKR) / nr 1 rankingu EJU / w walce o finał.
Pozdrawiam czekając na walkę o brąz.

Portret użytkownika pretorian

Co z tą 50

Wszyscy są tylko Kiełbus-Basile nie wiadomo !!!

WALCZY O 3

Wygrał i będzie walczył o 3

Portret użytkownika pretorian

Super/super

Pierwszy dzień w walkach o medale tylko Krzysztof Kiełbus ma szanse na medal (walczy o brąz).Trzymajmy mocno kciuki za młodego zawodnika Juveni Wrocław.!!!!

kiełbus

wy ogladaliscie 50 gdzies na necie na zywo widzieliscie walki kiełbusa

kiełbus

Niestety tej maty nie pokazywali. Jedynie co to podgląd przez nazwisko jak powalczył.
http://www.judo-world.net/eju/european/ec_u17_koper2009/tta_menue.php?na...

kiełbus o 3

kiełbus musi wygrac ale walczy z taranem ze zwierzeciem jakim jest azer widzialem go w szczyrku to walczy jak zwierze a wyglada jak by miał z 20 lat haha naprawde ale kiełbus go rozwali

Portret użytkownika goralek

Trzymamy kciuki

Pare minut po 16 bedzie wszystko wiadomo, znając życie znowu pokażą inną walkę :)

o brąż

Chyba raczej masz rację. Na macie obok w tym samym czasie bedzie walczyć serbka

Portret użytkownika pretorian

W wynikach dalej cisza

W wynikach dalej cisza ,czyżby Włosi złożyli protest czy Europejska machina sie zacięła.

RUS

Proszę zobaczyć . We wszystkich finałach zawodnicy z Rosji. Miło popatrzeć ......szkoda że nie zawodnicy/czki z Polski.

rus

to jeszcze o niczym nie swiadczy (no moze o tym ,ze tam wiecej osob trenuje )-oni poprostu wczesniej dojzewaja i sa wczesnie mocniejsi-na naszych przyjdzie pora..jesli bedzie mial kto dotrwac

Specjalna informacja dla Trenera kadry Juniorów Młodszych

Według trenera kadry narodowej Juniorów Młodszych to waga 50kg jest tak słaba że w pierwszej kolejności skreślił właśnie 50 kg z udziału w EYOF.
W zeszłym roku jeden z najlepszych wyników w ME był w 50kg (Kiełbasiński III miejsce). W tym roku mam nadzieję wynik powtórzy Kiełbus i mam tylko pytanie jakie jest rozeznanie trenera jeżeli z góry skreśla wagę w której zawodnicy robią wyniki.

zal

kibic co ty mozesz wiedziec. moze 2 osoba z kadry w 50 nie jest na tyle mocna zeby startowac na EYOFie. to trener widzi i wie jak ta osoba trenuje wiec nie wypowiadaj sie na ten temat

Typowe podejście

Wypowiedz anonima jest typową jaką spotyka się w polskim Judo
Nikt się na niczym nie zna i najlepiej jak siedzi cicho, bo może okazać się że wie więcej i co głupio się wtedy wygląda no nie.
Mógłbym Ci odpisać tak samo "anonim co ty możesz wiedzieć" tyle że Cię nie znam i nie wiem ile możesz wiedzieć to samo obowiązuje Ciebie bo może się okazać że to Ty mało wiesz !!!!

co jest

gdzie sa walki finałowe ogladam na stronie http://212.227.96.120/index_offline.php i jest ceremonia otwarcia
przeniesli na inna stronke czy co;/

funały

niestety kamera na 3 macie a krzychu będzie na 2

s

jest 5 ty

po walce

no juz po-teraz prosze o komentarze...

5 miejsce

No niestety nie udało się, 5 miejsce...Gratulacje!

Portret użytkownika pretorian

Brawo Krzysiu.

Piąte miejsce -50kg w ME Cadetów dla Krzysztofa Kiełbusa .Gratulacje.

v

walkę widziałem. Gratulacje dla krzycha i trenerów. Szacun dla partnerów z Juveni

w sumie masz racje nie wiem

w sumie masz racje nie wiem kim jestes i czy wiesz cos na ten temat ale ja moge cie zapewnic ze wiem sporo na temat trenera i calej kadry jun.mł

Dobrze się masz

Odpowiedz godna zjadacza kiełbasek z gryla
"mogę cię zapewnić że wiem sporo"
Takie wypowiedzi słyszę przy każdym grylu jak już kończy się piwo, na następny dzień okazuje się że autorzy tych wypowiedzi wiedzą aż nie tak dużo i nie koniecznie na temat.

jak wiesz to powiedz a

jak wiesz to powiedz a może_bojsz sie konsekfencji

Portret użytkownika pretorian

Rosjanie

W pierwszym dniu Rosjanie zdominowali wszystkie kategorie tylko w jednym finale Rosjanka przegrała z Włoszką przez yuko .Na sześć kategorii, dziś Rosjanie zdobyli 5 złotych i 1 srebny . Szok !!! I wcale oni wcześniej nie dojrzewają,Azerowie,Gruzini,Rumuni - owszem.

......na naszych przyjdzie pora.......

kiedyyyyyy??? od ośmiu lat (dwie olimpiady) tylko działacze mają się bardzo dobrze!
moc dzisiejszego dorosłego i juniorskiego znamy, a to co aktualnie komentujemy to nikt inny jak za chwilę juniorzy i i seniorzy....turystyka za wielkie społeczne pieniądze

Portret użytkownika pretorian

Pociąg Europa

Niestety pociąg Europa cadetów już jedzie i nie wiadomo czy są w nim Polacy ,Na razie jedzie wolno można wskoczyć ,nielicznym się uda .Po to aby jechać w takim pociągu w pierwszej klasie trzeba udać się na stację początkową(młodzicy) i wykupić miejscówki o najlepiej roczny lub dwuletni bilet na wszystkie pociągi Europejskie !!To na początek bo jest jeszcze jeden pociąg Światowy ale tam wskoczyć jest prawie nie możliwe ,on nie zwalnia tylko cały czas przyspiesza itd.Najważniejsze to że jeden i drugi pociąg wyrusza z tej samej stacji (dzieci,młodzicy)Smutne ale prawdziwe.

No a co w przyszłym roku z

No a co w przyszłym roku z tymi cadetami, którzy przechodza do juniora? Jeśli nie będą jeżdzić na międzynarodowe turnieje, a chyba tak będzie, bo PZJ nie ma na to funduszy ,to zatrzymaja się w pewnym sensie w rozwoju .Dopiero jako najstarsi z juniorów ,czyli za 2-3lata, kiedy to najprawdopodobniej będą najlepsi, znowu wyjada na zagraniczne turnieje na koszt PZJ. Chyba, ze wcześniej na koszt własny , ale niewielu na to stać. I tak wygląda "profesjonalne" szkolenie naszej utalentowanej młodzieży. Jesli tak dalej będzie to czołówki europejskiej nie dogonimy.

Ja lubię łyżwy

Ja lubie łyżwy i chyba ich nie dogonie , ale zimą z górki to może ich nawet prześcigne . To tylko żart - smutny ale prawdziwy.
Pozdrawiam pretoriana , obserwuję jego prace i w terenie na turniejach i w sieci, bardzo dobra robota .Jak wiem jest więcej takich Rzymian w sporcie , trzymajcie się jesem z wami.

Portret użytkownika pretorian

Europa w szoku!!!

Rosja nigdy nie zdobyła tylu medali w jeden dzień na ME Cadetów.
2000 5 z 16 złotych medali
2002 6 / 16 złote medale
2003 1 / 16 złote medale
2004 2 / 16 złote medale
2005 4 / 16 złote medale
2006 7 / 16 złote medale
2007 4 / 16 złote medale
2008 4 / 16 złote medale
2009 5 / 6 złotych medali po 1 dniu .

Portret użytkownika pretorian

ME Cadets Koper II dzień

Dziś Nasi chłopcy nie mają łatwo .W 66 kg. Wiktorek ma pierwszą walkę z nr 3 rankingu EJU JALILOV Jalil AZE (wygrał Szczyrk),a na dodatek w połówce dobrego BOTTIEAU Jeremie BEL.(wygrał Zagreb i brąz w Teplicach)Natomiast w 73kg Gmurek ma jak dobrze pójdzie drugą z Schener Hermann GER(Brąz w Szczyrku) i jeszcze w ćwiartce nr 3 rankingu EJU KHALMURZAEV Khasan RUS (wygrał w Berlinie i Rosji).Trzymajmy mocno kciuki za Naszych Orłów .Pozdrawiam

Nasi skończyli starty w

Nasi skończyli starty w drugim dniu, w turnieju pozostał tylko nasz sędzia....

10/10

trzymajmy kciuki za jego trzeci dzień!!!

no to juz pozamiatane w drugim dniu

Dzisiejszy bilans walk polskich kadetów = 2 wygrane walki na pieciu startujacych.
Wielki żal i szkoda...
Niestety nic nie pokazujemy do tej pory i wczorajsze 5te miejsce to najlepszy wynik..
Na 11 kategorii wagowych

jak to jest

to takier troche "seksistyczne " wpisy -bo nasi-to tylko chlopcy ??!!-dziewczyny tez startuje -ok tez bez wynikow -ale sa..wiec jak to jest -czy judo to tylko meski sport ??

Nasi chłopcy i nasze

Nasi chłopcy i nasze dziewczęta ..... - teraz lepiej?

Portret użytkownika pretorian

Nie !!!

Witam.Po prostu ja piszę o chłopakach i tym sie interesuję(eju top cadets) nie wiem co u dziewczyn ,a nie chcę rzeżbić jakieś banialuki.Za Nasze !! Dziewczyny też trzymam kciuki!!Pozdrawiam

przykro to oglądać,......

przykro to oglądać,......

wynik żenujący jak cała

wynik żenujący jak cała organizacja polskiego judo

Portret użytkownika pretorian

ME Cadets Koper III dzień

Witam.Jutro Naszym chłopcom też nie będzie łatwo.W - 81 kg Romaniuk ma pierwszą walkę z nr 2 rankingu EJU CUKANOVAS Rolandas LTU(wygrał Teplice) W -90 kg Strożek ma nawet dobre losowanie pierwsze walki z średnimi zawodnikami w ćwiartce tylko nr 1 ran.EJU NIKIFOROV Toma BEL (wygrał Teplice ,Zagreb,brąz w Szczyrku)W wadze +90kg Nitek ma w ćwiartce nr3 ran EJU JEREMIC Nikola SRB (wygrał w Rumuni,srebro w Zagrebiu,brąz w Stambule)
Wiadomo jak chce się zostać Mistrzem to trzeba wygrać wszystko ,a tam kelnerów nie ma.Miejmy nadzieję że ktoś z Kadry nad tym pracuje.Trzymajmy mocno kciuki.!!!Pozdrawiam

??

przykro ogladac bo..nie wygrywaja ?? czy "swiadomosc " gdzie obecnie sie znajdujemy " zaczyna uwierac ???

Portret użytkownika pretorian

Pociąg Europa II

Niestety pociąg Europa cadetów już jedzie i nie wiadomo czy są w nim Polacy ,Na razie jedzie wolno można wskoczyć ,nielicznym się uda .Po to aby jechać w takim pociągu w pierwszej klasie trzeba udać się na stację początkową(młodzicy) i wykupić miejscówki o najlepiej roczny lub dwuletni bilet na wszystkie pociągi Europejskie !!To na początek bo jest jeszcze jeden pociąg Światowy ale tam wskoczyć jest prawie nie możliwe ,on nie zwalnia tylko cały czas przyspiesza itd.Najważniejsze to że jeden i drugi pociąg wyrusza z tej samej stacji (dzieci,młodzicy)Smutne ale prawdziwe.

pociag

w sumie nie ma co poddawas sie emocja-smutne itd-poprostu po to sa takie zawody by "pokazac prawde " i stan rzeczy "jest "--teraz to znaczy po niedzieli -jesli ktos sie pokusi o zrobienie podsumowania,policzenia wygranych walk ,porownania z innymi nacjami i wyciagniecie wnioskow-ktore mogly by byc wskazowka -dla trenerow,dzialaczy i samych zawodnikow-gdzie jestem i co musze zrobic by byc lepszym-to cala ta dyskusja bedzie miala sens-jesli nie to powrot na wlasne smieci i zabawa w "king podworka " i kolejne nadzieje przed nastepbnymi imprezami...

zabawa w "king podwórka"?

przecież to jest zaprogramowana przez władze polskiego judo od wielu lat forma funcjonowania rywalizacji w tym sporcie. I nawet się wszystko zgadza, punkty dla klubów, liga i pucharowe zawody opisane w sążnistych sprawozdaniach a że to nie przekłada się na sukcesy międzynarodowe - bo pewnie nigdzie nie jest zapisane, że musi!!! jak też nie ma żadnej odpowiedzialności władz związku za brak wyników ani też trenerów kadry za takie a nie inne jej prowadzenie i kasa z ministerstwa płynie!!! Kadra narodowa liczebnie należy chyba do jednych z najliczniejszych. A czy mają coś do powiedzenia zawodnicy? czy można sugerować, że "nie chcą być lepsi", a nam rodzicom też jedynie pozostaje tylko próbować za własne pieniądze pojechać z dzieciakiem do Czech. Oczywiście ci co maja więcej pieniędzy mogą i do Japonii, a co tam!

Portret użytkownika pretorian

Nie trzeba mieć !!!

Witam.Właśnie po to stworzyliśmy w tym roku JT Poland aby rodzice w następnych latach nie ponosili żadnych kosztów lub aby to były bardzo małe koszty wjazdów na turnieje i campy młodzików i dzieci(w Europie ).Aby ten projekt odniósł sukces to muszą się niestety zaangażować Polskie kluby i trenerzy i oczywiście rodzice.jak jest sami widzicie a my(JT Poland) na siłę nikogo uszczęśliwiać nie będziemy.Mamy sponsorów ( starcza na nasze wyjazdy) aby zrobić z tego kadrę młodzików i dzieci musimy mieć więcej funduszy i rankingu Polskiego(zawody ogólnopolskie).Aby uzyskać więcej środków potrzeba więcej sukcesów !!! Dla tych co nie w temacie parę linków . http://www.judoinfo.pl/2009-06-16/judo-team-poland-creativ-graz#comment-... http://www.judoinfo.pl/2009-01-19/najlepsze-turnieje-w-europie-dzieci-i-... nas. http://www.judoinfo.pl/2009-01-19/najlepsze-turnieje-w-europie-dzieci-i-... nas. http://www.judoinfo.pl/2009-05-08/11-int-creativ-graz-preisgeldturnier-2... nas. http://www.judoinfo.pl/2009-05-08/11-int-creativ-graz-preisgeldturnier-2... nas. http://www.judoinfo.pl/2009-05-08/11-int-creativ-graz-preisgeldturnier-2...

No i ta uciekająca i wzorowo

No i ta uciekająca i wzorowo zorganizowana Europa dostała zadyszki, a nasi kadeci (chłopcy) wyprzedzili np FRA, GER, ITA, AUT, GBR, HUN, NED....

Portret użytkownika pretorian

No jest wspaniale !!

No jest wspaniale ,jeszcze w sobotę wygraliśmy bo jako pierwsi opuściliśmy halę.Każde wyniki można interpretować po swojemu .Całkowity obraz dają ogólne wyniki.Jak uważasz że jest super to ok.Judoga na kołek i czekamy na MŚ w Budapeszcie

Portret użytkownika pretorian

Konkretnie Niemcy

Teraz konkretnie Niemcy w chłopcach wystawili 3 zaw. 1-brąz,w dziewczynach 5 zaw. 4 srebra dalej masz jakieś wątpliwości co do pozycji Naszego a Ich Judo.Dlaczego nie wystawili więcej zaw.?Po prostu inni nie sprawdzili się EJU top Cadets więc nie zasłużyli aby pojechać.

Pretorian nie byłeś przy tym,

Pretorian nie byłeś przy tym, ale masz racje. Jeszcze w Teplicach szanse mieli wszyscy, w Berlinie - padły rozstrzygnięcia, a decyzje np. u chłopaków podejmuje nie jeden, ale kolektywnie czterech trenerów.

Portret użytkownika pretorian

Nie byłem

Oczywiście że nie byłem ale znam zasady jakie panują w wielu Europejskich Federacjach Judo link Jak ciekawe ?? http://www.judoinfo.pl/2009-06-25/turniej-cetniewski-2009#comment-2774

Czyli w chłopakach nie mają

Czyli w chłopakach nie mają nikogo lepszego, są więc za nami - wynik idzie w świat.

Portret użytkownika pretorian

Tak rozumując.

Tak rozumując jesteśmy jeszcze przed Eskimosami,Aborygenami itd.Widziałeś może wyniki Naszych na zawodach DJB U-17 w Niemczech .Trochę fachowej wiedzy i będzie ok.

Oczywiście trochę prowokuję,

Oczywiście trochę prowokuję, ale co z tego, że mają mnóstwo średniaków skoro nie sprawdzają się na Europie.
Chodzi mi o to, że nie można padać na kolana przed "jedynie słusznymi systemami" skoro one nie dają wyników.

europa

nie ma jedynego slusznego systemu-to ze rosjanie teraz dominuja byc moze spowowdowane tym,ze juz mocno "pakuja " i sa poprostu silniejsi-francuzi wcale nie zaistnieli-a to tez nie oznacza ,ze nie beda sie liczyc za lat kilka(i wierzci mi ze w kraju jest wielu oaktywnych zawodnikow od ktorych ci nastepcy mogli by sie wiele nauczyc-zwlaszcza startowo-gdyby tylko ktos im takie przygotowane startowe przed zawodmi z okrzeplym mistrzem zorganizowal-mysle ze docieralnosc ciut inna niz trener-i wskazowki zapadna glebiej )
-to czy inni nie wysylaja calej obsady i ze maja sredniakow-ok to spostrzezenie-nic wiecej-z tych sredniakow moga wypracowac niezlych zawodnikow..wazne ze jest zaplecze-ogolnie bym nie panikowal-to ze jest szum na dole (TZN dzieci i mlodzicy ) to dobrze bo to podstawa piramidy-i musi to byc BARDZO wielu trenujacych-bo im dalej w las piramida szczupleje-wazne by kazdy rocznik-dawal jakis nastepcow
-problem lezy chyba gdzie indziej-ze wysyla sie zawodnkow z opcjami i nadziejami na miejsce-wypadli jak wypadli..a dalej za nimi pustka-poprostu te grupki w poszczegolnych wagach sa za szczuple..

Miało być tak pięknie, a wyszło jak zwyke.........

a z punktu widzenia statystyki, jak ktoś chce, to zawsze dopasuje zasady klasyfikacji i rzesza słabszych zawodników z jedynie wybranych klubów będzie brała udział w mistrzowskich imprezach.........prawda czy kłamstwo?

tutaj nie za bardzo naszym

tutaj nie za bardzo naszym idzie,moze na eyof chlopcy cos pokażą-zobaczymy

Tak pokażą z chęcią tyle że

Tak pokażą z chęcią tyle że przy takim podejściu trenera kadry narodowej plus podejście władz PZJ to sobie można pokazywać.
Sukces Rosjan już teraz można ogłosić.
Tylko warto zobaczyć ilu zawodników na ten sukces pracowało napewno nie 10 tak jak u nas cała kadra szkolona to raptem 10 zawodników z całej Polski aż miło 1 słownie jeden wyjazd oficjalny na turniej EJU też o ile się nie mylę 8 zawodników reszta na koszt własny + Szczyrk no i szkolenie przed ME z jak myślicie iloma zawodnikami ?

Kadra

Obóz przed ME jun.mł. nie był na koszt PZJ.

NIe rozumiem, czemu czepiacie

NIe rozumiem, czemu czepiacie sie trenera kadry? Przeciez to nie on decyduje o ilosci obozow, on dostaje tylko pewna kwote ktora musi wykorystac i rozliczyc sie z niej. A pozatym nie zapominajamy ze obency trener kadry narodowej dostal tych chlopakow jakby w "spadku" i nie miał zbyt dużej ilosci czasu zeby ich poznac...

Portret użytkownika pretorian

Rosjanie

Byliśmy ostatnio z JT Poland na Otwartych Mistrzostwach Łotwy i widziałem młodzików z kadry Rosji , wszystko wskazuje że już za 2 lata też wszystko zabiorą.Na dziś bilans w chłopcach mają porażający 5/5 złotych .Trzeba dodać jeszcze ,że nie wiemy jak jest w tej grupie wiekowej na Świecie w tym roku pierwsze Mistrzostwa Świata Budapeszt.Jak jest tak jak w juniorach to jesteśmy z Naszym judo daleko ,daleko.

PODSUMOWANIE

Witam.
Pokusiłem sie o małe podsumowanie. Ilość reprezentantów w rankingu EJU Cadets w pierwszej 25 w 4 pierwszych wagach chłopaków. Pierwszy wniosek - niektórzy mają więcej przedstawicieli w rankingu niż myśmy mieli zawodników na pucharach :)

WAGA 50 55 60 66 73 SUMA
RUS 4 5 3 4 6 22
UKR 3 4 3 2 1 13
ESP 2 4 2 2 2 12
POR 1 0 4 2 2 9
AZE 2 1 1 1 2 7
ITA 1 2 2 0 1 6
ROU 0 1 3 1 1 6
FRA 1 2 2 0 0 5
BEL 3 0 0 1 1 5
TUR 1 2 1 0 1 5
SRB 0 1 0 2 2 5
BLR 2 0 0 0 2 4
ARM 1 0 2 0 1 4
MDA 1 0 0 2 0 3
LTU 1 1 0 0 1 3
SLO 0 1 0 1 1 3
GRE 0 0 1 1 1 3
CZE 1 0 0 1 0 2
HUN 0 1 1 0 0 2
POL 1 0 0 0 0 1
GER 2

Cadeci Rodzice Kluby EJU Top 2010 !!!

Rodzice i Trenerzy klubowi zawodnikow 1994-95 nie ma co patrzeć na PZJ .Jak mozna samemu wszystko zorganizowac .Razem taniej,własne auta ,hostele,.Jest 12 startów z czego kadra jedzie na 1 berlin i nasz szczyrk.Reszta wolna można się zglaszac.Musimy My rodzice i trenerzy sie zorganizowac.Co miesiac-dwa randori 2-dniowe ogólnopolskie tez mozna zorganizowac,wtedy 4-5 treningów razem coś napewno da i lepiej sie wszyscy poznamy.Wymiany dzis moj chłopak trenuje i spi u Was za miesiąc u mnie.Pod koniec roku bedzie kalendarz EJU top 2010 wtede wszyscy razem wybierzemy gdzie jedziemy i tak jak JT Poland bedziemy jezdzic.A jak beda sukcesy to wtedy PZJ bedzie musial isc ta sama droga co My.Nie chce tak jak dzis patrzec jak mojego chlopaka leja Ruscy.!!!!

Obawiam się, ze pomimo tych

Obawiam się, ze pomimo tych słusznych niewątpliwie kroków - twojego chłopaka nadal będą lać Ruscy. To nawet nie jest powód do rozpaczy. Istotniejsze jest niewątpliwie zrealizowanie tego twojego pomysłu i bycie na bieżąco na turniejach europejskich, nie od święta, ale na co dzień. Nie jednym wybranym zawodnikiem, ale grupa wybranych zawodników. Nie jednego roku, ale zawsze. A gdyby się jeszcze ktoś znalazł, kto z tych turniejów zbiera regularnie (już na poziomie kadetów) materiał do centralnej zawodniczej bazy danych , a później jeszcze ktoś go opracował- to byłoby pięknie i prawie jak na zachodzie.

jestem jak najberdziej za

jestem jak najberdziej za powinnismy sie zorganizowac skoro wloadze PZJ nie potrafia i nie chca .Choc nie wiem czy tego faktu pzj nie wykorzysta na swoja korzysc i przestanie lozyc piniazki bo skoro rodzice chca to niech placa i im zostanie wiecej w kieszeni.Zmiana wladz w pzj nic nie zmienilo o ile nie jest gorzej i czy prezesi tego nie widza i nie czuja skoro nie to niech sie podazda do dimisji,moze przyjdzie ktos nowy z pomyslem na szkolenie i sukces

angażowanie się rodziców...

To ogólnie bardzo dobry pomysł, żeby wyjazdy brać w swoje ręce. Ale nie zapominajmy - nic nie zastąpi świetnego przygotowania technicznego, kondycyjnego i siłowego. Nawet randori trzeba organizować ''z głową''.
Potrzeba nam dobrych i mądrych trenerów. Tego rodzice nie są w stanie zrobić. żaden rodzic nie wytrenuje mistrza. Treningi są uśredniane, to cały ból i porażka.
Przede wszystkim więcej ćwiczeń siłowych - to raz, po drugie większa indywidualizacja treningów. Znam bardzo silnych zawodników, mających wielkie braki techniczne, jak i takich, którzy wykonają każdżą technikę, ale brakuje im siły.

Gdyby to było takie proste,

Gdyby to było takie proste, mielibyśmy samych mistrzów.
"Materiał"na mistrza musi łaczyć w sobie bezbłędną technikę, predyspozycje motoryczne (nie wszystko da się wytrenować) oraz głowę, która nie przeszkadza w walce i pozwala na poddanie się ciężkiemu treningowi.
Jeśli trafimy takie cudo, to moim zdaniem ani przeciętny trener ani słaba organizacja nie przeszkodzi mu/jej w zdobywaniu szczytów.

Przeszkodzi, przeszkodzi z

Przeszkodzi, przeszkodzi z całą pewnością.

ME

Witam.
Zostali nam już tylko Rycak i Nitek. Obydoije zaraz walczą o wyjście z grupy . Trzymać kciuki.
Pozdrawiam.

Nitek

Nitek będzie walczył po brąż. Brawo

Brawo Nitek, natomiast

Brawo Nitek, natomiast organizatorzy bezpardonowo potraktowali Pana Józefa wyrzucajac Go na trybuny - ot takie niepolskie standardy.

Nie jest to takie proste

Nie jest to takie proste połączenie tych trzech czynników jest jeszcze jeden bardzo ważny motywacja ( co dalej -judo_ praca_ nauka ) .Każdy z tych zawodników traktuje jak hobby ,a my ich rozliczamy jak zawodowców .Trenerzy traktują jak hobby i wcale się im nie dziwię ( częste wyjazdy do tego treningi ).Nawet jak się trafi ,, cudo "to trzeba coś zaoferować ,a co może klub ......... mało PZJ jeszcze mniej .Gdzie jest opieka medyczna fizyko-terapełci psycholog ,odżywki .Do tego powinien być zatrudniony cały sztab ludzi,i wtedy możemy rozliczać .Niema co się czepiać kto pojechał , w Tampere będzie podobnie . Brak systemu szkolenia centralnych ośrodków wyławianie talentów i praca nad nimi przykład drużyny Rosji (ale gdzie ta kasa )

Brawo Nitek niezależnie od

Brawo Nitek niezależnie od wyniku za serce do walki i niezłą technikę.Okazuje się że nawet u nas można wychować dobrego zawodnika.Nitek w Berlinie też walczył o brąz więc dzisiejszy występ to nie przypadek. Przypadek to na pewno drugi przedstawiciel naszego narodu ,którego walki mogliśmy oglądać. Szkoda ,że niemożna było obejrzeć pozostałych Rycak i Romaniuka i Kukuczki. A może to i lepiej...

Kiełbus

A tak a propos szkolenia. Wie ktoś czemu Kiełbus nie jedzie na Kadrę do Cetniewa ??

Tak, bo walczy w 50kg a w

Tak, bo walczy w 50kg a w Cetniewie zaczyna się od 55kg i mimo że zrobił wyniki w 55kg w juniorach to został pominęty bo przecież 50 kg to "same cieniasy" wg trenera kadry narodowej. Śmieszna sprawa przy selekcji na EYOF pierwsza skreślona waga to 50kg a druga skreślona to albo 81 albo +90 myślę że przy takich wynikach na ME to należy być konsekwentnym i na EYOF skreślić +90

Odpowiedź

No tak , podejrzewam że to i tak był jego ostatni występ w 50. / trochę zbijał / . Chodzi tu bardziej o pewien cykl szkolenia. Albo jest dobry i się z nim / nad nim pracuje, albo jest kiepski i go się skreśla. I tak od stycznia bedzie w 55

Portret użytkownika pretorian

Wokół Kadry Jun.mł same ????????

Witam.Mam pytanie czy ktoś wie czy jest ktoś (osoba)w Naszej kadrze która zajmuje się sprawami przemyślanego regulowania wagi przez zawodników kadry ,czy dzieje się to wszystko w oparciu o "babcine metody" Ma to oczywiście ogromne znaczenie dla zdrowia i wyników naszych zawodników!!!!Pozdrawiam.

Nitek

Wielkie gratulacje.

Brawo Nitek i Kiełbus !

Brawo Nitek i Kiełbus ! Reszta niestety tylko wakacyjny wyjazd,sami mistrzowie podwórka...

Brawo

Czytając twoją wypowiedź ...... sami mistrzowie.......ze smutkiem stwierdzam że musi dużo czasu uplynąć zanim poznasz to środowisko, by móc wygłaszać trafniejsze opinie. Ty chyba nawet nie wiesz kto z Nich z kim walczył. Myślę że żaden z Nich nie odpuścił tych zawodów i im tez należy się szacun za drogę którą przeszli by móc tam pojechać.

Dyrdymały piszesz

Człowieku - Pretorian winien takie wpisy natychmiast usuwać!!!!!

Portret użytkownika pretorian

Jestem z tej samej strony

Witam.Jestem takim samym użytkownikiem jak Wy i nie mogę nic usuwać tylko mogę pisać tak samo jak kazdy kto się zaloguję.Pozdrawiam

droga, którą przeszli

No bym nie powiedział, niektórzy pojechali tam niesłusznie. Nie będę wymieniać nazwisk.

Droga.

Czemu nie chcesz szczerze wyrazić swojej opinii. Podaj nazwiska, może ktos Cię poprze , co najwyżej będą mieli inne zdanie. I tak występujesz ANONIMOWO.

Tu nie chodzi o nazwiska ,

Tu nie chodzi o nazwiska , każdy walczył jak mógł najlepiej ,inną rzeczą jest czy powinien reprezentować nasze judo. Chory jest system i układy nim kierujące , nie zawodnicy.

odp.

Nie chcę nikogo urazić, bo jeśli ktoś pojechał, to dlatego, że ktoś tak zadecydował, a czy słusznie czy nie to nie jego wina, dlatego nie pisze nazwiskami.
I zgadzam się z wypowiedzią powyżej - chory system w polskim judo. Niestety, nie wiem czy łatwo będzie to zmienić.
Pozdrawiam.

Co z EYOF czy już coś

Co z EYOF czy już coś wiadomo o składzie? Jakie mamy szanse?

Szanse jak zawsze:) Zależy

Szanse jak zawsze:) Zależy od losowania i szczęścia, ale na tyle medali co Rosjanie podczas EM to nie licz, jeśli trafi się jeden to będzie mały cud, z którego wszyscy będą się cieszyć jak szaleńcy. I słusznie , bo zawsze lepiej cieszyć się z brązu niż z 5 miejsca.Powiem więcej: lepiej się cieszyć, niż tylko narzekać - jak to mamy przechlapane.

Portret użytkownika pretorian

Cieszymy się!!

Pewnie że się cieszymy z sukcesów Naszych.Co do losowania i szczęścia EYOF jeśli będzie według Europejskiego rankingu to o szczęściu nie ma mowy.Pozdrawiam

.

Ale wierzycie w naszych reprezentantów i reprezentantki.
Może nagle wszyscy dostaną olśnienia?
A poza tym to w judo najmniej ważne jest losowanie, jak ktoś dobry, to wygra nie ważne z kim.
A znacie może skład dziewczyn i chłopaków na EYOF???

Skład na EYOF ?

Prawdopodobnie skład na EYOF to zawodnicy powołani na zgrupowanie do Cetniewa - skład powołanych na stronce PZJudo

losowanie

Można być dobrym lub bardzo dobrym i trafic w losowaniu na najlepszego już w pierwszej czy drugiej walce np.jak Pieńkowska która przegrała z mistrzynią Europy,może przy innym losowaniu wywalczyła by lepsze miejsce a nawet medal.Bez repasaży najlepszy jest tylko jeden a dobry lub bardzo dobry może odpaść tak samo jak ten slaby ,losowanie jest zatem bardzo ważne.Nie zapominajmy też,że tam pojechali najlepsi .

Portret użytkownika pretorian

Brak wiedzy

Witam.Jeszcze raz losowania oparte są na rankingu. Najlepszych w Europie wg.ran. rozbijają tak aby się nie spotkali w pierwszych dwóch ,trzech walkach.Dlatego pisałem jak ważne były te turnieje EJU Top Cadets i jakie to ma ogromne znaczenie dla LOSOWANIA ,a potem MEDALE. W Polsce odpuszczono te Turnieje więc Naszym nie dano szansy na dobre losowanie i to trzeba sobie bez owijania powiedzieć

podsumowanie itd

zeby wyciagac jakies wnioski trzeba ustalic pewne kryteria oceny-wrzuceanie wszystkiego do jednego worka zaciemni i znieksztalcji obraz
-sadze ,ze trzeba uwzglednic podzial -judo meskie,judo zenskie
bo o ile dominacja rosjan w meskim jest bezdyskusyjna
http://www.judo-world.net/eju/european/ec_u17_koper2009/tta_menue.php?sp...
(i tu trzeba sobie zadawac pytanie gdzie sa inne nacje czy jeszcze dociagna z uplywem czasu no i jak wypadna rosjanie w konfrontacji z azjatami ?)
to w judo zenskim -owszem rosjanki sa rowniez 1-ale juz o dominacji nie moze byc mowy
http://www.judo-world.net/eju/european/ec_u17_koper2009/tta_menue.php?sp...
-nastepne kryterium-liczebnosc ekip-np Niemcy w zenskim-wystawili 5 zawodniczek ,ktore wywalczyl ... 4 srebrne medale !!!
-czy faktycznie kazda nacja wystawiala "najlepszych"-niektorzy maja system rotacyjny-czyli pracuja z szersza grupa zawdnikow- czek i na kazda impreze nie jada ci sami -a inny "garniutur startujacych "-a na to trzeba sobie "najpierw pozwolic " -czyli miec ta szeroka kadre i nie myslec tylko o medalach tu i teraz -ale wybiegac w przyszlosc
-czynnikow moze byc wiecej-wiec nie ma co popadac w panike-wszystkie inicjatywy mogace doprowadzic do poprawienia sytulacji a przedewszystkim do zwiekszenia ilosci trenujacych sa mile widziane
-judo to sport indywidualny i obojetnie czy to sie podoba czy nie-rola rodzicow ,zwlascza na poczatku i powiedzmy do ostatniego roku juniora ,jest BARDZO WAZNA ogladanie sie na innych i liczenie na to ,ze ktos cos zrobi ZA jest jak najbardziej zludne
-jesli wiec jest wola zabaywy w ten sport w rodzinie -tzn relacja -rodzic -dziecko na tak -to :
kozystac ze wszelkich mozliwych szans na doskonalenie sie i to nie tylko w klubie -ale i w rejonie ,okregu czy zagranica
-wykozystac to ,ze np ferie w krajach osciennych sa w innych terminach jak w Polsce (np Niemcy -trwa jeszcze rok szkolny wiec kluby trenuja i mozna podrzucic pocieche)
-wykozystac inne (nie uzywam slowa lepsze ) INNE metody ,warunki treningowe u sasiadow z innych klubow -rowniez zagraqnicznych-taka mala kuznia jest we Frankfurcie nad Odra (a wiec po sasiedzku )
-oczywiscie mozna to robic w grupach (ale wtedy docieralnosc i przyswajalnosc jest inna)-indywidualnie to wyzsza poprzeczka-bo zdajesz sie na siebie na swoj zmysl obserwacji i radzenia sobie w innych sytulacjach..ni i rosniesz i rosniesz z kazdym dniem
-do przygotowania prze startami wykozystac nie tylko obozy i swoich trenerow (tu nie powinni czus sie zagrozeni-bo to nie wejscie w ich kompetecje -a pomoc i selekcja )-aktywnych lub wlasnie konczacych kariery zawodnikow (a mamy takowych )-np Inga Kolodziej sadze ,ze moglaby wardzo WIELE pokazac nastepczynia-wystarczy tylko spytac i zorganizowac
itd itp ))

EYOF

Skład na EYOF mężczyzn :
55 Szwarnowiecki Damian
60 Galaś Krzysztof
66 Kurzej Karol
73 Witkowski Marcin
90 Zakrzewski Jakub
+90 Witkowski Kacper

W tych wagach

W tych wagach zwłaszcza trzej pierwsi mają wystąpić ?
Kto za nich " to zbije "

o mało co medalista

Wielkie dzięki za trzymanie kciuków i wiarę w sukces.

Portret użytkownika pretorian

Teraz BUDAPESZT

Gratulacje za Koper Trzymamy kciuki za Budapeszt,teraz parę dni odpocznij,a potem do roboty bo tam to trzeba już urywać głowy.Życzę sukcesów.

Budapeszt

Nie, nie. To było już definitywne pożegnanie z 50

Portret użytkownika pretorian

Wokół Kadry same ?????? II

Witam.Mam pytanie czy ktoś wie czy jest ktoś (osoba)w Naszej kadrze która zajmuje się sprawami przemyślanego regulowania wagi przez zawodników kadry ,czy dzieje się to wszystko w oparciu o "babcine metody" Ma to oczywiście ogromne znaczenie dla zdrowia i wyników naszych zawodników!!!!Pozdrawiam.

muszę cię zmartwić....

"babcine metody" to byłoby dobre wyjście bo gwarantujące indywidualne podejście do każdego. Prawdę mówią jadłospisy na obozach - zero myślenia o bilansie energetycznym. A jak trwoga...........to do wżera się garściami L-karnitynę i biega, biega........ A przemyślane regulowanie wagi? co najwyżej można usłyszeć komentarz typu " te tłuste lochy" ale pewnie o tych i nie tylko obyczajach coś już słyszałeś.
Rada??? waga do plecaka i zakaz jedzenia tłustego mięsa i temu podobnych. Wraz z szacunkiem dla Twoich wysiłków pozostaję i pozdrawiam.

hmm

zbijanie wagi u dzieci u mlodzikow (bo tak zrozumialem )-ja sie nie znam -ale to chyba raczej niewsjkazane (ok-powiedzmy 2 kilo )-ale jakies "jechanie wagi w tym wieku na sile to chyba nieporozumienie...

Portret użytkownika pretorian

Żle !!

Źle zrozumiałeś chodzi o Cadetów,Juniorów .!

ok

ale tez bym nie byl zwollenikiem "bicia wagi " za wszelka cene (zwlaszcza u dziewczyn)-rosna ,rozwijaja sie i jak juz zahacza o tych seniorow to niech tam cos zbijaja -ale tak..?

Niestety to jest cena ale....

ciekawe czemu "zwłaszcza u dziewczyn" kiedy nierzadko chłopak, najpierw troche trzymany w wadze, bo trzeba zrobić, jakiś wynik bo jak zrobi to dobre dla niego, a także dla klubu i regionu i... i mija pół roku, wakacje i tak z ręka na sercu to powinien przeskoczyć dwie wagi wyżej bo wiadomo, że w wieku 15-16 lat dalej będzie rósł ale......itd. O jakich seniorach mówimy? W tym sporcie zbijanie a może lepiej byłoby powiedzieć utrzymywanie wagi w możliwie długich okresach poprzez właściwą dietę jest standardem. Oczywiście nie mówię o dziaciach ale spójrzcie sami na siebie czy czasem nie było tak, że......a może byś dziecko trochę pobiegał i .....itd.

pobiegalo

troche pobiegalo-jak najbardziej nie widze przeszkod -nawet bardzo wskazane..ale pobiegania nie mylmy z biciem wagi-a czemu podalem przyklad dziewczat-no tu trzeba poprosic moze rodzicow majacych cory-niech opisza -jakie komplikacje wysepuja lub wystepowaly .. tylko wlasnie dla jakiegos smiesznego wyniku...
a mowimy o seniorach -bo to jest satacja koncowa..wszystko przed to przygotowanie,zabawa i frajda i nie powinno miec negatywnego wplywu na rozwoj mlodego organizmu

Komentarz typu ,,te tłuste

Komentarz typu ,,te tłuste lochy " to jakieś nieporozumienie wypowiedz taka lub tego rodzaju to tylko świadczy o wypowiadającym jaka to miernota .......Osoba lub osoby mająca taki stosunek do drugiej osoby nie powinny pracować z młodzieżą, może TAKĄ WYPOWIEDZ MA KTOŚ NAGRANĄ . TRZEBA WSTAWIĆ i delektować się głupotą i chamstwem

Temat bardzo ważny utrzymania

Temat bardzo ważny utrzymania wagi ,ale nie za wszelką cenę zwłaszcza u dziewcząt chyba nie każdy trener to rozumie może niema córki

hmm...

a dlaczego nikt nie pojechał z 40 kg?

zdjecia ze slovenii